    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ucieczka z miejsca kolizji drogowej
    Date: Sat, 29 Oct 2005 22:02:12 +0200

    Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:dk0ju7$fkl$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czy ja dobrze zrozumiałem?
    > Parkuję swój samochód prawidłowo, odchodzę i widzę jak inny samochód
    > uderza w moje auto. Sprawca ucieka, ja spisuję numery, wzywam
    policję i
    > podaję im te informacje i policja nie może odszukać tego samochodu?

    Jak najbardziej dobrze zrozumiałeś. Jeśli sprawcy skradli tablice i
    założyli na swoim samochodzie, to podany przez Ciebie numer
    rejestracyjny najprawdopodobniej na niewiele się przyda. Może się
    okazać, że samochód tuż przed kolizją został skradziony i choć
    ostatecznie właściciela pojazdu ustali się uda, to ustalenie
    kierującego już nastręczy sporo problemów. To tak "z palca"
    najczęstsze problemy.

    A każdym razie fakt, ze odpisałeś numer znakomicie ułatwi parce
    policji, ale nie oznacza, że zostanie ona uwieńczona sukcesem.