  • Data: 2005-10-29 22:27:55
    Temat: Re: Ucieczka z miejsca kolizji drogowej
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dk0m78$82h$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie! Spowodowanie kolizji jest oczywiście wykroczeniem. Choć jeśli
    > chcesz uzyskać odszkodowanie, to nie wykluczone, że będziesz musiał
    > zwrócić się do sądu. tym, ze w wypadku ukarania przez Policję
    > sprawcy, to towarzystwa ubezpieczeniowe sporadycznie czynią wstręty w
    > tym zakresie.
    >
    > Natomiast to oznacza, że nie ma stricte osobnego wykroczenia /
    > przestępstwa polegającego na ucieczce z miejsca stłuczki.

    czyli wniosek z tego, że ZAWSZE po kolizji najlepiej jest uciekać z miejsca
    kolizji. Możw świadkowie nie zdołali zapisać nr.rej a może zapisali nie
    dokładnie.
    Tak czy inaczej jeżli nie ma trupów to najlepiej zwiewać bez względu na to
    ilu świadków kolizji jest.

    To jest chore ale skoro tak jest, że widząc kolizję z udziałem własnego aua
    nie moge nic zrobić ....

    Nawet lepiej jest nic nie robić bo jeszcze może mnie sprawca kolizji
    potrącić czy nawet rozjechać :-(