  • Data: 2005-10-30 10:06:21
    Temat: Re: Ucieczka z miejsca kolizji drogowej
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dk2106$ecc$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro uderzył w pusty zaparkowany pojazd, to jeśli jechał sam, to mógł
    > wiedzieć to raczej dokładnie. A o tym piszemy.

    On mógł najwyżej się domyślać, że w saparkowanym samochodzie nikogo nie ma.
    Po uderzeniu szybko się wycofał i nawiał z miejsca wypadku nie upewniwszy
    się, że nikomu nic się nie stało
    To, że nikogo nie widać w samochodzie nie świadczy o tym, że nikogo tam nie
    ma.
    Pewności by miał, gdyby zastosował się do przepisów i nie uciekał.

    Kilka lat temu moja znajoma podczas jazdy po mieście otarła się swoim
    samochodem o inny samochód.
    Szkoda była minimalna ale ona nie zatrzymała się tylko pojechała dalej.
    Po jakimś czasie dostała wezwanie na policje i w koncu dostała kolegium i co
    najfajniejsze zabrali jej prawo jazdy na ROK. Na nic zdały się jej
    tłumaczenia.