  • Data: 2005-10-30 06:38:10
    Temat: Re: Ucieczka z miejsca kolizji drogowej
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dk0tnt$bqv$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A jak sądzisz? który sprawca dostanie wyższą karę w sądzie? Ten, co
    > został, czy ten co uciekł i został złapany?

    co zrobi sąd nie wiem, ale ucieczka z miejsca kolizji drogowej nie jest ani
    przestępstwem ani wykroczeniem więc sąd może dać karę jaka wynika z
    przepisów i pewnie da tylko maksymalną za niezachowanienależytej ostrożności
    a za ucieczkę to mu się upiecze.
    Tak jest tylko gdy nie ma ofiar

    A swoją drogą skąd on może wiedzieć, że ofiar nie ma skoro nawiał?