  • Data: 2021-10-06 19:22:57
    Temat: Re: Ucieczka strazniczki
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.10.2021 o 15:30, J.F. pisze:
    > "oddaje Bialorusinom", czy wywozi gdzies nad granice, obok innego
    > bagna, i mowi "tam idzcie". Tzn "wracajcie na Bialorus", a nie do
    > bagna.

    Nie mam pojęcia, bo nie byłem tam. Ale wnosząc po tym, że dzień ni karze
    twierdzą, że Polacy robią czynności na placówkach granicznych, to sądzę,
    że raczej na granicę ich odstawiają.

    > Bo domyslam sie, ze Bialorusini obecnie zwrotow nie przyjmuja.

    Nie wiem.

    > No popatrz, to SG lepsza, bo odwozi :-)

    Widzisz.

    > Tak mowisz, czy tak kazali mowic?

    Nie wiem, jak Ty, ale ja tam żadnych głosów kierujących mną nie słyszę.
    Słyszałem, że podobno to się leczy - że tak zacytuję Piotra :-)

    --
    Robert Tomasik