    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uciążliwi sąsiedzi w bloku :(
    Date: Wed, 17 Feb 2010 02:40:53 +0100

    W dniu 2010-02-17 02:25, Nieco wkurzony pisze:

    Poza tematem - jesteś w stanie zrobić coś ze swoim gównianym
    czytnikiem, czy manifestowanie braku szacunku do innych
    usenetowiczów to dla Ciebie standard ?

    > Sprowadzanie (rzekomych) poglądów oponenta do absurdu to tani i ograny chwyt
    > erystyczny (jeśli w ogóle wiesz, o czym mówię).

    Nie wiem. Z twojego retorycznego pytania wynika, że wiesz, że ja
    nie wiem. Dlatego pizduś glancuś jesteś. Zamiast wprost
    wyjaśnić, mi prostemu człekowi - to szafujesz pytaniami, na
    które prostak taki jak ja nie jest w stanie udzielić odpowiedzi.
    Zatem padam do stóp i oświeć mnie albo nie podejmuj dyskusji ...

    > Aha, pranie na noc?

    Jednak podejmujesz się dyskusji ...

    Rozumiem, że niewyraźnie napisałem. Tak *pranie na noc se
    zapuszczam, a bo co ?*

    > I ja miałbym łomotu Twojej pralki słuchać?

    Cały czas sugerowałem Ci z lekka, że jesteś biedakiem i dlatego
    "wybierasz blok". Ja wybrałem blok bo jestem fanem Barei ... mam
    praleczkę która popieprza przy wirowaniu 1600 obrotów na minutę,
    ale za głośna nie jest. Silnika w ogóle nie słychać ... słychać
    zaś odgłos brutalnie wysrywanej przez nią wody w kanalizę. Nie
    wiem czemu sugerujesz mi, że skoro Ty jesteś biedny i do dzisiaj
    pierzesz TAMATEM 500 czy inną ????? 100 to pralki sąsiadów muszą
    być tak samo stare i hałaśliwe jak Twoja.

    > Miałem kiedyś
    > taki problem ze studentami pode mną, ale prędko ich oduczyłem.

    Strrrraszne ... no prawdziwy pedagog z Ciebie.

    > A wiesz, co ja wtedy zrobię?

    Je*niesz na ziemię malując mi wycieraczkę na czerwono ... ale
    się nie martw - posprzątasz.

    > 1. Pójdę do znajomego "bysia", postawię mu pół literka, i poproszę, żeby mi
    > jeszcze "od siebie" dodatkowo dołożył.

    Nie dojdziesz.

    > 2. Potem doczołgam się do lekarza na obdukcję.

    Jeśli jednak dojdziesz, to dostaniesz od "innych bysiów" za
    transporter wódy i 5 stów, że co najwyżej potencjalni
    spadkobiercy będą zeznawać ... ale w sumie ... masz tamata albo
    wiatkę, więc nie wierz w spadkobierców.

    > 3. ...a potem to przyjadą po Ciebie, i przez najbliższe 3-5 lat będziesz sobie
    > w celi pierdział.

    Pierdział w zawieszeniu. Znasz się, jak ja na chemii.

    > Oczywiście, jak Ci na to Twój "opiekun" pozwoli; być może nie będzie miał
    > ochoty tego wąchać.

    Masz doświadczenie, widzę ;)

    > A to się akurat zgadza: są takie miejsca, skąd najlepiej się w ogóle wynieść -
    > niech się takie bydło pozamęcza wzajemnie, skoro im tak dobrze. Pełna zgoda:
    > tak właśnie powstają slumsy.

    Przejąłem się. Nie wiem już gdzie dzwonić. Do "jaka to melodia"
    czy "UWAGA TVN" .

    6008