    From: Paweł<w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uciążliwe warunki pracy -
    Date: 17 Dec 2003 11:32:49 GMT

    > ROTFL Jakie "pogorszenie" i jaka w związku z tym
    > podwyżka? Przecież warunki się *poprawią* gdyż
    > serwerownie powinny posiadać *klimatyzację*,
    > a że "trochę" serwery "szumią" to i np. tkaczkom
    > krosna na hali "szumią" i nie jest to podstawą do
    > podwyżek płac. :)

    jeżeli siedzę przy biurku, w przestronnym pokoju, pomalowanym
    według mojego gustu, z ładnym, szerokim oknem wychodzącym na
    piękny park, klimatyzowanym (dlaczego zakładasz że biuro nie ma
    klimatyzacji ????) w ciszy słuchając sobie radia a mają mnie posadzić
    w pokoju pełnym gratów (sorry, serwerów) najprawdopodobniej bez
    okien, z małą powierzchnią biurową, sztucznym oświetleniem z
    wiszącym nad głową systemem gaszenia i w dodatku "szumiącą"
    muzyczkąod rana do nocy (czy do kiedy tam pracujesz) to dla mnie
    jest to pogorszenie warunków pracy i znajdą się na to odpowiednie
    przepisy.

    > To tak jakby koniuszy domagał się podwyżki

    nie domagał bo domagać to sobie może albo i niedomagać.
    Zaproponować zawsze można.

    > informatyk sieć serwery_serwerownia. :)

    zależy jaki informatyk.

    Paweł