  • Data: 2005-08-27 14:46:07
    Temat: Re: Ubezpieczenie kredytu
    Od: "Maria" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adam .........................." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisał w wiadomości news:depf04$ite$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam, mam małe pytanie, może ktoś podpowie : kredyt samochodowy lub
    > gotówkowy, ubezpieczony w firmie współpracującej z bankiem /od śmierci,
    > straty pracy, trwałego kalectwa / jest tylko DODATKOWYM kosztem kredytu,
    czy -
    > jak twierdzi bank - zabezpieczeniem kredytobiorcy ?
    > Doszły mnie słuchy, że to bank się w ten sposób ubezpiecza od niespłacenia
    > kredytu, a kredytobiorca jest NADAL dłużnikiem, tyle ze już firmy
    > ubezpieczeniowej...
    >
    > Jak to jest faktycznie? W banku mi powiedzieli, ze taki kredyt jest
> [...]
    http://www.gazeta.pl/usenet/
    Kupowałam w sklepie na raty i kategorycznie powiedziałam, że nie chcę
    ubezpieczenia i okazało się, że nawet do 30 dni po zakupie mogę z
    ubezpieczenia zrezygnować. Napisałam pismo do banku kredytującego zakup o
    mojej rezygnacji z ubezpieczenia i wysłałam listem poleconym. No i
    oczywiście spłacam raty bez ubezpieczenia.
    Dla mnie jest to tzw. sprzedaż wiązana i nic poza tym.