  • Data: 2005-08-27 22:18:03
    Temat: Re: Ubezpieczenie kredytu
    Od: "adam .........................." <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maria napisała:
    > Kupowałam w sklepie na raty i kategorycznie powiedziałam, że nie chcę
    > ubezpieczenia i okazało się, że nawet do 30 dni po zakupie mogę z
    > ubezpieczenia zrezygnować. Napisałam pismo do banku kredytującego zakup o
    > mojej rezygnacji z ubezpieczenia i wysłałam listem poleconym. No i
    > oczywiście spłacam raty bez ubezpieczenia.
    > Dla mnie jest to tzw. sprzedaż wiązana i nic poza tym.
    >
    > Witam...
    mnie też poinformowano o takiej mozliwości, i że jest to dobrowolne...Ja
    jednak rozważam taki kredyt na 5-7 lat, więc może w tym czasie zdarzyc się
    wszystko...Chodzi mi o sytuację kredytu z ubezpieczeniem...i jakie mogą być
    konsekwencje, w sytuacji braku pracy etc...
    Słowem - czy jest to ubezpieczenie typu OC - w razie "szkody" ubezpieczyciel
    spłaca bank, bez konsekewncji dla zobowiązanego...Oczywiscie nie mam żadnego
    złego zamiaru , chciałbym sie jedynie upewnić ...