  • Data: 2005-08-28 08:22:27
    Temat: Re: Ubezpieczenie kredytu
    Od: ...@...c szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Aug 2005 22:18:03 +0000 (UTC), adam ..........................
    napisał(a):

    > mnie też poinformowano o takiej mozliwości, i że jest to dobrowolne...Ja
    > jednak rozważam taki kredyt na 5-7 lat, więc może w tym czasie zdarzyc się
    > wszystko...Chodzi mi o sytuację kredytu z ubezpieczeniem...i jakie mogą być
    > konsekwencje, w sytuacji braku pracy etc...
    > Słowem - czy jest to ubezpieczenie typu OC - w razie "szkody" ubezpieczyciel
    > spłaca bank, bez konsekewncji dla zobowiązanego...Oczywiscie nie mam żadnego
    > złego zamiaru , chciałbym sie jedynie upewnić ...

    1. Prawdą jest, że ubezpieczenie powinno całkowicie pokrywać koszty
    kredytu.
    2. Prawdą jest, że działa tylko w określonych przypadkach
    3. Prawdą jest, że w tych przypadkach jest ograniczane kolejnymi klauzulami
    4. Prawdą jest, że w razie odmowy mozesz isc do sądu
    5. Prawdą jest, że przynosi zysk firmom ubezpieczeniowym (czysty zbiegiem
    okolicznosci powiązanych z bankiem) czesto wiekszy niż kredyty.
    6. Poza tym nie ma poważaniejszych wad.

    --
    pozdrawiam,