    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 29 Aug 2013 15:06:20 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Ubezpieczenie NFZ vs KK
    From: m...@g...com

    > Nie wiem, nie wiem co by było gdyby zarabiali najniższą krajową. Nie
    >
    > jestem przekonany, że wtedy system by funkcjonował lepiej.

    Hmm.. to mnie najbardziej zastanawia. U nas w robocie system jest taki, że jak
    wyrobimy zakładany plan (przychody, marża i jeszcze jakieś wskaźniki) to są dodatkowe
    premie. I to wydaje się uczciwe mimo, że tak naprawdę na osiągnięcie tych wskaźników
    przeciętny pracownik wpływu nie ma. No bo jak krawaciarze nie załatwią kontraktów to
    co ma taki niedecyzyjny pracownik zrobić.

    Jaki jest system motywowania w NFZ?
    Zaoszczędzenie jakiejś grubszej kasy?
    A może gdyby im ustalić, że premie będą mogli dostać jak np. śmiertelność zachorowań
    na jakiegoś tam raka spadnie poniżej jakiegoś poziomu, albo jak czas oczekiwania na
    wizytę u specjalisty spadnie do jakiegoś rozsądnego poziomu.
    Tylko trzeba to jeszcze obiektywnie mierzyć, bo np. w takim Krakowie ponoć kolejek do
    specjalistów nie ma wg NFZ, ale spróbuj się zapisać do któregoś..

    Dobra, chyba będziemy kończyć ten ciekawy, ale do niczego nie prowadzący wątek.
    Wniosek jest taki, że.. odpowiedzialności nijak niczyjej być nie może za to, że
    środków brak.