  • Data: 2013-08-30 18:54:34
    Temat: Re: Ubezpieczenie NFZ vs KK
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.08.2013 17:07, sqlwiel pisze:
    > Dodam, że ta kwota ma być wielokrotnie zmniejszona. Ochrona zdrowia,
    > edukacja - to wszystko "każdy płaci za siebie". Socjalu nie ma w ogóle
    > (jest dobrowolna dobroczynność), nie ma zasiłków dla bezrobotnych itp.

    Nie ma również chorych, bo pomarli. Są getta z ubogimi, którzy nie mają
    za co żyć, nie mają się za co uczyć, więc jedynie co mogą robić to
    napadać na bogatych. Ale bogaci zainwestowali w ochronę i żyją w
    zamkniętych strzeżonych osiedlach.

    > No to droga wolna

    Cieszę się, że pan to widzi i odchodzi :)

    > Katastralnym płacimy za to, że państwo chroni i "obsługuje" nasze
    > mienie. A więc im więcej tu mamy, to tym więcej jesteśmy państwu winni.
    > Np. na drogi krajowe i inną "nielokalną" infrastrukturę, policji za
    > ochronę (choć w dużym stopniu rolę policji państwowej może przejąć
    > policja gminna, czyli z ekstra ściepki)

    Czyli jednak ekstra podatki, tylko na mniejszą skalę? No i tatuaż/chip z
    jakiej gminy się pochodzi, bo jak pojechałeś do sąsiedniej gminy, to już
    ochrona się nie należy, bo się nie ściepłeś.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek