  • Data: 2013-08-30 17:14:52
    Temat: Re: Ubezpieczenie NFZ vs KK
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie po to są zawiązywane wspólnoty, takie jak Państwo, żeby n
    > słabych miało szansę z 1 mocnym. Nie po to się jaskiniowcy zbierali w
    > grupę w czasie polowania na mamuta, że każdy z nich powalał mamuta
    > pięścią w 1 uderzeniu...

    Jeśli n będzie odpowiednio duże - to dlaczego nie? Oczywiście wg mojej
    reguły (suma wag). Bo jeśli to n, nawet bardzo duże, to jest n golców,
    przybłędów, czy innych lumpów i obiboków - to dlaczego mieliby wygrać z
    takim Lanckorońskim, czy innym Czartoryskim?

    > Rządy możnowładców mogą ci się podobać dopóty, dopóki nie okaże się
    > jednak, że jesteś pańszczyźnianym chłopem.

    Nie jestem biegłym w historii, ale obecnie od stycznia do czerwca
    odrabiam pańszczyznę na możnowładców, którzy to potem rozkradają lub
    marnotrawią, a staropolski chłop pańszczyźniany chyba miał lżej.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.