  • Data: 2008-02-04 09:31:24
    Temat: Re: Ubezpieczenie KK
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anna wrote:

    > dziękuję za radę :)
    > Czy przy takim "przeniesieniu" muszę być przygotowana na gromadzenie
    > papierów odnośnie zdolności kredytowej ?

    "Przeniesienie" generalnie polega na wydaniu karty bez sprawdzania
    zdolnosci i zobowiazaniu klienta do zamkniecia starej karty. Natomiast
    banki czasami ograniczaja liste bankow, ktorych karty przeniosa (na
    zasadzie - jak my w WBK wydali, a tam to sprawdzaja mocno, to i my
    wydamy. Nie wiem jak w rankingach Cetelem.

> [...]
    > literkami okazał się być chyba umową,bo z KK nie przyszły żadne
    > dokumenty...Czy bank nie powinien wprowadzić aneksu do wniosku?
    >
    > Zanim wystąpięoprzeniesienie spłaty KK, chciałabym się upewnić,czy nie mam
    > racji.
    > Opłata za "ubezpieczenie" spłaty rat KK,to 50 zł w miesięcznej racie :(
    > Nie wiem,czy z racji braku możliwości pracy /i zaległych już 2-ch rat/
    > jakikolwiek bank poda mi rękę w tej trudnej sytuacji. Z dochodów stałych mam
    > jeszcze alimenty na dzieci, mogę też liczyć na pomoc ex męża.

    Musisz sprobowac, jak masz dostep do internetu to w Reiffeisen da sie
    wniosek zlozyc elektronicznie, pozniej rozmowa przez telefon i umowienie
    na podpisanie papierow. Millenium tez ma wniosek online, ale nie wiadomo
    dokad on trafia :( Co do Polbanku, mlody bank, mlode kadry, zacznij od
    pytania czy karte Cetelem maja na liscie przyjmowanych do przeniesienia.

    To juz mocno NTG, lepiej pomoga Ci na p.b.banki

    Wwieslaw