  • Data: 2007-08-09 10:11:09
    Temat: Re: Tworzenie spółki z o.o a rzemiosło
    Od: i...@r...com szukaj wiadomości tego autora

    Czy w grupie znajdzie się może jakiś rzemieślnik który zmienił
    Działalność Gospodarczą na Sp. z o.o?
    Interesuje mnie wiedza praktyczna- jak zmienić firmę z bałaganu
    rzemieślniczego, w przemyślaną politykę magazynową.

    Dzięki Godfryd za twoje odpowiedzi, przybliżają mi obraz kilku spraw,
    ale rodzą się kolejne pytania.
    Czy w Pełnej Księgowości - w sp. z o.o - ewidencje pomocnicze
    (magazyn) muszą być prowadzone obowiązkowo? Wiem że trzeba robić
    bilans kwartalnie - ale nie musi być to prowadzone w formie pełnego
    magazynu. Pełna Księgowość (sprzedaż, zakupy i kasa) jest obowiązkowa-
    magazyn nie. Czy mam rację?

    Przepraszam za "spamowanie", ale nie mam jeszcze dużego doświadczenia
    Usenetowego- wysłałem tą wiadomość przez Google Grups i podałem w
    nagłówku żeby wiadmość wyświetliła się w 3 grupach tak się nie stało,
    a odpowiedzi szły tylko na jeden wątek - coś mi jednak nie wyszło,
    postaram się poprawić- nie chcę zaśmiecać grup.

    Pozdrawiam
    W.