    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Trzecia tura
    Date: Thu, 23 Jul 2020 15:34:44 +0200

    dyskusyjnych:drf86dei6wnv.jcjgh1axu7lb$....@4...n
    et...
    Dnia Thu, 23 Jul 2020 13:29:27 +0200, J.F. napisał(a):

    >Sąd uznał, że tak.
    >Maliniak na pewno się z tym zgadza, bo ułaskawił ziomali, a wszak
    >ułaskawia
    >się przestępców.

    Wyrok nie byl prawomocny, wiec jakby go nie bylo :-)

    >Masz odcięty dostęp do googlarki?
    >https://tvn24.pl/polska/sawicka-uniewinniona-z-zarz
    utu-korupcji-sad-wziela-lapowke-ale-techniki-cba-nie
    legalne-ra321624-3430387

    >CBA ma wykrywać korupcję, a nie prowokować do popełniania
    >przestępstw.

    Co nie zmienia faktu, ze lapowke wziela.
    I czy sad nie byl tu podobnie stronniczy, jak skazujac Kaminskiego ?

    Szczegolnie, ze prowokacja chyba wpisana w ustawe o CBA.

    >Jak dla mnie morderstwo i przyjmowanie łapówek, to nie to samo.

    Ktos mu tam chyba umarl pod nozem, wiec nawet jesli to nie morderstwo
    ani blad w sztuce, to jakby Ziobro doprowadzil do zakazu wykonywania
    zawodu, to mialby racje mowiac, ze juz nikogo nie zabije, nawet
    nieumyslnie.

    J.