  • Data: 2020-07-14 07:23:45
    Temat: Re: Trzecia tura
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.07.2020 o 20:50, J.F. pisze:

    > Ale odrzucenie duzej ilosci protestow trwa ..

    Oj tam, oj tam. Brak możliwości rozpatrzenia protestu w przewidzianym
    przez ustawodawce terminie rodzi skutki tożsame jak niezłożenie
    protestu" - przypomina ci to coś?

    > No, przewaga w pierwszej turze byla spora, ale zobacz jak stopniala ..

    Tak jak pisałem - pis znajdzie sposób, żeby wybory ustawić - mniej czy
    bardziej legalnie.

    > Cos w tym jest ... niestety ...

    Ano - strategia dziel i rządź sprawda się doskonale - póki nie znajdzie
    się ktoś kto dzieli i rządzi lepiej. A na każdego cwaniaka znajdzie się
    większy...

    --
    Shrek