  • Data: 2020-07-16 11:59:51
    Temat: Re: Trzecia tura
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Podzielenie zawsze było i tak mała różnica też.
    > Napisz jak to sobie wyobrażasz i od razu stracisz
    > wiarę w to co pisałeś o prostocie prawa.

    Jaka mała?
    Ja nie mowie o pol milionie jakie jest obecnie...
    Ja mowie o roznicy na tyle małej ze biorąc pod uwage rozne techniczne
    aspekty jak błędy w liczeniu itp trzeba ogłosic remis.
    Czyli przy obecnej skali głosowania powiedzmy roznica ponizej 50
    tysiecy byłaby imo taka przesłanka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,