  • Data: 2020-07-14 21:59:56
    Temat: Re: Trzecia tura
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Sam jesteś mocno pogmatwany :-).
    > Niby ma być demokratycznie, a przeszkadza Ci 2 głosy różnicy.

    Wybór prezydenta oparty o 2 głosy nie ma nic wspolnego z demokracja.
    2 głosy to zdecydowanie za mała roznica bo ide o zakład ze jakby te
    głosy liczono 10 razy to 5 razy prezydentem zostanie x a 5 razy y.
    Zawsze ktos sie gdzies pomyli.

    > Ale to jakiś frazes pusty jest.
    > Dlaczego zatem ustawy podatkowe nie
    > mają 2-3 stron? Przecież wystarczy kilka definicji, jedna stawka,
    > żadnych zwolnień.

    Czym innym jest skomplikowanie prawa, czym innym tworzenie prawa które
    nigdy nie bedzie miało zastosowania.

    > Wtedy masz protest.
    > Sąd zdecyduje wtedy. czy to miało znaczenie dla wyniku czy nie.
    > Tak jak teraz.

    No to o tym własnie mowie. Od takich sytuacji sa sady.

    > Na tym tym polega prawo większości.

    Naprawde tak uwazasz?

    > A wyborcy po sekundzie.

    Ech...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,