  • Data: 2020-07-14 07:51:33
    Temat: Re: Trzecia tura
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-13 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Wyrąbane mam na gmatwanie.
    > Chodzi o to zeby było demokrtatycznie.

    Sam jesteś mocno pogmatwany :-).
    Niby ma być demokratycznie, a przeszkadza Ci 2 głosy różnicy.

    > Ja uwazam ze prawo jest dla ludzi a nie ludzie dla prawa.

    Ale to jakiś frazes pusty jest.
    Dlaczego zatem ustawy podatkowe nie
    mają 2-3 stron? Przecież wystarczy kilka definicji, jedna stawka,
    żadnych zwolnień.

    > W praktyce nie da sie ustalic ze przegrał 3 głosami.
    > Bo z pewnoscia bedzie wiecej sytuacji które pwoodowały ze ktos nie
    > oddał głosu tak jak chciał.

    Wtedy masz protest.
    Sąd zdecyduje wtedy. czy to miało znaczenie dla wyniku czy nie.
    Tak jak teraz.

    > Co do za demokracja gdzie decyduje 1 głos na 20 milionów...

    Na tym tym polega prawo większości.

    > Moze przy małej roznicy powinni byc prezydentem kazdy przez pol
    > kadencji?

    A wyborcy po sekundzie.