  • Data: 2020-07-16 12:18:28
    Temat: Re: Trzecia tura
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsABFC71564B669budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik cef c...@i...pl ...
    [...]
    >Jaka mała?
    >Ja nie mowie o pol milionie jakie jest obecnie...
    >Ja mowie o roznicy na tyle małej ze biorąc pod uwage rozne techniczne
    >aspekty jak błędy w liczeniu itp trzeba ogłosic remis.
    >Czyli przy obecnej skali głosowania powiedzmy roznica ponizej 50
    >tysiecy byłaby imo taka przesłanka.

    Czy raczej 5 tys ?

    Poprzednio miales pomysl uniewaznic wybory, co moze i nieglupie z
    jednej strony ... ale z drugiej - w ponownych wyjdzie podobnie
    remisowy wynik ?
    Tak do skutku powtarzac ?

    A dwoch prezydentow ... ciekawa koncepcja, tylko jak ich pogodzic :-)

    Moze jednak na Sejmie sie skupic, zeby 18% glosow nie zapewnialo
    pelnej wladzy ...

    J.