  • Data: 2024-05-08 10:57:08
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.05.2024 o 23:00, Shrek pisze:

    > Czyli zgadzamy się co do tego że obecnie kobiety nie są dyskryminowane,

    Nie. Po prostu sarkazmu nie zrozumiałeś.
    W przeciwieństwie do ciebie, ja nie zgadzam się z narracją
    zakompleksionych konfederosjan i pislamistów, że obecnie dyskryminowani
    są mężczyźni.
    To bzdura.

    > a wahadełko jest w drugą stronę i następuje systemowa dyskryminacja
    > mężczyzn?

    Jeszcze nie następuje. Nawet nie przekroczyło punktu równowagi od tej
    pierwszej strony.
    I przez takich jak ty (i konfederosjan) pewnie jeszcze długo nie przekroczy.

    To, że już nie wolno bezkarnie klepnąć w pośladek koleżanki z pracy, to
    nie jest dyskryminacja mężczyzn.

    > Każdy rozsądny. Nikt rozsądny nie chce wojny damsko-męskiej, bo to po
    > prostu nikomu rozsądnemu nie służy.

    A jednak.
    Nierozsądna konfederuska narracja o rzekomej dyskryminacji mężczyzn
    jednak cię przekonała.

    > Były już takie postulaty.

    > O kurwa - ty z tych jebniętych?

    O kurwa - jebnięci są ci, którzy uważają, że mężczyźni są dyskryminowani.
    Rozsądek podpowiada, że kubeł zimnej wody na mizoginistyczne incelowskie
    łby facetów o mentalności pisowskiego knfederosjanina bardzo by się przydał.

    A szury miały rację.
    Piotr