  • Data: 2024-05-08 10:23:13
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.05.2024 o 23:05, Shrek pisze:

    > O - masz 67 lat czy jesteś resortowym emerytem?

    Nie.

    > Bo rozumiem że
    > rozmawiamy o wieku emetytalnym

    Tak.

    > a ty nie bawisz się w naszego grupowego
    > kulsona?

    Ja nie.
    Ty tak. I to od dłuższego czasu.

    > Jednak bawisz się w kulsona - głupio.

    Po prostu znowu nie zrozumiałeś.
    Pomimo tego, że wytłumaczyłem ci to w poprzednim poście.

    > Dyskryminacji ze wgędu na płeć w ustaleniu wieku emerytalnego.

    Bzdura.
    Nie uważam tego za dyskryminację. W przeciwieństwie do konfederosjan i
    ciebie.
    Za to uważam, że dyskryminujące jest np. to, że kobiety wciąż zarabiają
    statystycznie mniej niż mężczyźni na tych samych stanowiskach.

    A szury miały rację.
    Piotr