  • Data: 2024-05-08 16:11:43
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.05.2024 o 15:46, nadir pisze:

    > Ale gdzie,

    Zapewne na Marsie...

    Serio? Trzeba wam tu wklejać informacje, które są w zasięgu jednego
    kliknięcia?
    Samodzielne wyszukiwanie informacji jest poza waszymi możliwościami
    intelektualnymi, czy o co chodzi?

    > w hutach i kopalniach czy w Sejmie? Bo generalnie nie ma tych
    > samych stanowisk dla kobiet i mężczyzn.

    https://stat.gov.pl/kobiety-i-mezczyzni-w-europie/bl
    oc-2d.html?lang=pl

    "Największa dysproporcja zarobków występuje wśród osób na stanowiskach
    kierowniczych, gdzie kobiety zarabiają 23 % mniej niż mężczyźni."

    (...)
    > Ja wiem, że
    > są pojedyncze przypadki kobiet na TIR-ach czy żon marszałków Sejmu, ale
    > generalnie baby nie garną się do takich robót. Więc może tu jest problem?

    Nie, nie tu jest problem.

    https://klubekspertow.rp.pl/panel-ekonomistow/art396
    59201-dlaczego-kobiety-zarabiaja-mniej-niz-mezczyzni
    -i-co-z-tym-zrobic

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenst
    wo/1744566,1,kobiety-wciaz-zarabiaja-mniej-jak-zasyp
    ac-gender-pay-gap.read

    Wyszukanie tych linków zajęło mi 10 sekund.
    Ręce opadają...

    Pozdrawiam
    Piotr