  • Data: 2024-05-08 18:55:29
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.05.2024 o 16:11, Kviat pisze:

    > Wyszukanie tych linków zajęło mi 10 sekund.
    > Ręce opadają...

    Też potrafię epatować linkami, tylko że podałem konkretne przykłady, w
    które kobiety nie chcą się angażować, nie że im ktoś zabrania.
    W mojej na przykład firmie mamy sporo samochodów i w związku z tym
    wyjazdów służbowych. Jest kupa kobiet, które do pracy dojeżdżają
    prywatnymi samochodami, niektóre po kilkanaście kilometrów w jedną
    stronę, mają więc uprawnienia i umiejętności, ale żadna służbowo nie
    chce prowadzić pojazdu. Nawet jak 2-3 muszą odbyć podróż służbową, to
    muszą dostać faceta-szofera, bo tak, i działo się to nawet wtedy gdy
    szefem firmy była kobieta. No więc dlaczego facet ma tym przypadku
    zarabiać mniej?
    A jak już taki gibki jesteś w guglarce, to może wyszukasz sobie jakie
    patologie występują w niektórych służbach mundurowych? Kobieta rodzi po
    2-3 dzieci, kilka lat w robocie jej nie ma, ale w tym czasie lata służby
    lecą, dostaje nawet "zasłużone" awanse, na które w tym samym czasie, jej
    kolega musi tyrać. A potem wraca do służby i pierdoli, jak to ona jest
    gorzej opłacana niż mężczyźni.
    W/g danych GUS w tym kraju kobiet jest o około 1,3 miliona więcej niż
    mężczyzn, dodatkowo dłużej żyją. To kogo to jest wina, że gdzieś tam
    kobiety zarabiają mniej, mniej jest ich w polityce, czy gdziekolwiek
    indziej? Też Marsjan?