  • Data: 2024-05-08 21:24:57
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > To uważasz że jak urodzi i ma na cycku bachora przez powiedzmy 3 lata to
    > żadna kasa jej się nie należy bo nie pracuje.

    Nie pisałem nic o kasie, zresztą urlop wychowawczy jest zdaje się
    niepłatny, piszę o SŁUŻBIE w różnych formacjach mundurowych. Jeżeli
    siedzenie kilka lat z dzieckiem przy cycku uznajemy za staż w służbie,
    to dlaczego tylko dla matek w mundurach a nie wszystkich bez wyjątku?

    > Mniejsza o to że to
    > zajęcie na pełny etat z nockami włącznie. Ale skutki takiego podejścia
    > widzisz na własne gały. Dzietność spada, teraz 1,7 a niebawem koło 1.
    > Eksperyment z dosypywaniem nędznej kasy się nie powiódł, kobiety umieją
    > liczyć.

    No i OK, kobiety nauczyły się liczyć, to one decydują o swoich macicach,
    a więc i o dzietności społeczeństwa. Moc jest z nimi. W czym problem?

    > Bachor kosztuje krocie w złotówkach i zdrowiu i dopóki państwo
    > które chce mieć obywateli nie wypłaci tyle ile trzeba za czas ciąży i
    > wychowania to żadne nędzne 500+ nie pomoże. I to nie tylko w złotówkach
    > - także w żłobkach, szybkiej i darmowej pomocy medycznej, przywilejów w
    > pracy, antykoncepcji i aborcji na żądanie i jeszcze paru innych
    > szczegółach, pytać kobiet.

    Bachory, jak to piszesz, kosztują, i to nie tylko kobietę, ale i
    mężczyznę, bo jak kobieta jest na macierzyńskim/wychowawczym, to
    normalny ojciec jej dziecka/dzieci pracuje i zapierdala na ich utrzymanie.
    Nie jest tak jak to lansują różne feministki, że kobiety dlatego muszą
    przechodzić szybciej na emeryturę, bo wychowują dzieci a mężczyźni w tym
    czasie jedynie co to chodzą z kumplami na alkohol i dziwki.