  • Data: 2024-05-07 21:34:33
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.05.2024 o 18:47, Shrek pisze:

    > Wszystkim oprócz górników i mundurowych.

    No to ktoś cię oszukał. Mi nikt nie zabrania.
    Jak ci ktoś zabrania, to zgłoś to na policję.

    > Coś w tym stylu. W sumie nikt nie zabrania pozostawania bez źródeł
    > dochodu - ty też możesz.

    No to się pogubiłem... to zabrania, czy jednak mogę?

    > Ale emkę dostaniesz później.

    Jak później?
    Dostaniesz ją w tym samym czasie.
    Natomiast, wbrew temu co napisałeś, nikt ci nie zabrania pracować krócej.

    > I najlepsze jest
    > że tego bronisz - syndrom sztokholmski?

    Że niby czego bronię?
    To, że masz poczucie przymusu (a nie, że ktoś ci zabrania pracować
    krócej) zapierdalania do emki, bo inaczej zostaniesz bez źródeł dochodu,
    to już twoja wina, a nie moja.

    Już informowałeś, że jak ty chodzisz raz na kilka lat na strzelnicę i
    miłośnikiem broni się nie stałeś, to wydaje ci się, że wszyscy inni co
    chodzą na strzelnice regularnie też tak mają jak ty, więc na pewno nie
    istnieją ludzie, którzy mają zryte banie przez miłość do broni... ale
    litości... to, że ty czujesz przymus pracy, to nie znaczy, że ktoś
    wszystkim mężczyznom (oprócz górników i mundurowych oczywiście...)
    zabrania pracować krócej.
    Świat nie kręci się wokół ciebie i nie każdy ma tak jak ty.

    A szury miały rację.
    Piotr