  • Data: 2004-08-30 21:37:55
    Temat: Re: Troche zrezygnowany...
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 30 Aug 2004 23:31:44 +0200, Johnson <j...@a...pl.nospam>
    napisał:

    > użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

    > Ja proponuje Ally Macbill (czy jak to tam sie pisze). ;) Dobra jest.

    po przejrzeniu mojego klesera na wizytówki moge zaoferować:

    Prawnika immigracyjnego z New York... cholera, miał biuro w WTC więc
    pewnie wizytówka jest nieaktualna

    Prawnika wojskowego (JAG) z Norfolku - o ile nie jest obecnie na morzu.
    Prawnika - obrońcę w sprawach gardłowych z Norfolku.
    Prawnika - specjalistę od odszkodowań z New Orleans.
    sędziego federalnego z Dallas.
    sędziego rodzinnego z Dallas
    prawnika od rozwodów z Texarkana
    Prawniczkę od ubezpieczeń z Keene

    NIestety do Kaliforni nie dotarłem tak więc tamtejszymi prawnikami nie
    dysponuję.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!