  • Data: 2004-09-02 19:35:16
    Temat: Re: Troche zrezygnowany...
    Od: "Muminos" <bleele lel @dup.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michel" <c...@n...spam.o2.pl> napisał w wiadomości
    news:ch7lse$35g$1@as4-35.swic.dialup.inetia.pl...

    > Jest w polsce. To jest ten problem. Ona tam nie moze wrocic bo sie
    > poprostu boi. Strach ja wyniszcza. Ten gosc, znaczy jej maz ma tu niby
    > przyjechac z papierami rozwodowymi, ale nie chcialaby podpisac
    > niewiadomo czego. Dlatego szukam dla niej jakiegos wsparcia prawniczego.
    > Dzieki ze przynajmniej zwrociles uwage na watek.

    gdzie on niy ma przyjechac, my sa kozia wolka - typas mysli ze zalatwo to w
    jednen dzien ::D

    e tam, ja bym to olał lekko narazie i poczekal na "bieg czasu"
    tlumaczenie z ichniego na nasze ze pol roku - odwolanie sie od tlumaczenia
    , pol roku
    sprawa ze 2 lata
    odroczenia wzgledem zaswiadczenia lekarskiego - pol roku x 3
    sa dziesiatki innych powodow ktore w PL mozna zglosic i to zablokowac