  • Data: 2004-08-31 17:31:24
    Temat: Re: Troche zrezygnowany...
    Od: Michel <c...@n...spam.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-08-30 23:20, Użytkownik Rodrig Falkenstein napisał:

    > Moment. Gdzie jest ta dziewczyna. Tutaj czy w kaliforni?
    > Bo prawników od prawa kalifornii najlepiej znaleźć w kaliforni.

    Jest w polsce. To jest ten problem. Ona tam nie moze wrocic bo sie
    poprostu boi. Strach ja wyniszcza. Ten gosc, znaczy jej maz ma tu niby
    przyjechac z papierami rozwodowymi, ale nie chcialaby podpisac
    niewiadomo czego. Dlatego szukam dla niej jakiegos wsparcia prawniczego.
    Dzieki ze przynajmniej zwrociles uwage na watek.

    Michel
    mailto:c...@n...spam.o2.pl