    Date: Fri, 09 Dec 2011 12:47:04 +0100
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Towar niezgodny z umową?

    On 2011-12-09 10:55, Andrzej Lawa wrote:
    > [...]
    >
    > Skoro karta jest uszkodzona, to rejestracja i tak już jest przerwana.

    A jaki związek ma karta sieciowa z frame grabberem do którego podłączasz
    kamery?

    Hint: poza kamerami IP jest jeszcze dostępny inny sprzęt.

    > Primo: od 10 lat nie miałem ani jednej awarii karty sieciowej.

    No i? Napieraj dalej.

    Zwłaszcza kiedy w umowie serwisowej masz 30 minutowe okno serwisowe raz
    na miesiąc albo rzadziej. A każda rozpoczęta godzina przestoju kosztuje *k$.

    > Secundo: skoro jesteś takim wielkim fanem redundancji, dlaczego nie
    > wstawiłeś 3 zapasowych kart?

    Bo brak slotów.

    > Tertio: o USB nie słyszałeś?

    Znasz jakąś gigabitową kartę na USB z przepustowością porównywalną z
    kartą serwerową?

    Ja naprawdę nie piszę o zabawach przedszkolaków. A Ty wszystko odnosisz
    do tego mniej więcej poziomu i następnie uogólniasz na wszystkie
    zastosowania.

    > Nie załapałeś cytatu.

    Może i nie złapałem.

    Ale w takim razie udowodnij, że nie piszesz głupot podając sposób na
    *zdalny* update serwera, którego system operacyjny jest fizycznie
    *odłączony* od sieci (na przykład ze względów bezpieczeństwa). Możesz
    przyjąć, że update został dostarczony na CD. Fizycznego dostępu do
    sprzętu nie ma.

    Piotrek