eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar niezgodny z umową?Re: Towar niezgodny z umową?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 09 Dec 2011 12:44:46 +0100
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Towar niezgodny z umową?
    References: <jbguel$o0r$1@inews.gazeta.pl> <jblvoc$fui$1@inews.gazeta.pl>
    <jbm8e3$qmq$1@mx1.internetia.pl> <4edf16e1$1@news.home.net.pl>
    <4ee119d7$0$8438$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ee1baed$1@news.home.net.pl>
    <4ee1c99b$0$8457$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ee1deec$1@news.home.net.pl>
    <4ee1ea26$0$8452$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ee1ebb0$1@news.home.net.pl>
    In-Reply-To: <4ee1ebb0$1@news.home.net.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 41
    Message-ID: <4ee1f4b3$0$5804$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.189.250.138
    X-Trace: 1323431091 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 5804 79.189.250.138:54176
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:693481
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-12-09 12:06, Andrzej Lawa wrote:
    >> Ale zauważyłeś, że ten podwątek dotyczy certyfikacji sprzętu na potrzeby
    >> konkretnego oprogramowania? I zakładania case-ów serwisowych na software
    >> pracujący na niecertyfikowanym sprzęcie?
    >
    > Wiesz, jak jesteś na tyle głupi, żeby kupować oprogramowanie, którego
    > producent wymaga od ciebie wkładania szamańskiego stroju czy innych
    > rytuałów i magicznych naklejek, to jest to tylko i wyłącznie twoja wina.

    Ale to nie jest kwestia czyjejkolwiek głupoty tylko dość oczywistego
    faktu, że zapewnienie żądanego czasu rozwiązania problemu w rozsądnych
    cenach po prostu wymaga standaryzacji środowiska.

    Dotyczy to również produktów opensourcowych (konkretnie piszę o
    komercyjnym supporcie dla jBossa).

    I nie ma się to co napinać tylko trzeba zrozumieć, że poza światem
    "małego Jasia" jest też realny świat. W którym w szczególności kary
    umowne mają zupełnie konkretny wymiar.

    I oczywiście możesz dać na mszę mając nadzieję, że ktoś Ci pomoże
    rozwikłać problem z (darmowym) software w czasie wynikającym z Twojej
    umowy serwisowej z klientem.

    Ale często taniej jest użyć sprzętu i software co do którego masz
    pewność, że support nie opiera się na dobrej woli woluntariuszy.

    > [...]
    > Bo o zmianach w systemie decyduje ten, kto nim administruje - czyli
    > zasadniczo ten, który jest odpowiedzialny za czas naprawy systemu.
    >

    ChGW co się zmieniło. Zmiany testowane na jednym serwerze z biedronki
    zupełnie inaczej zadziałały na produkcyjnym serwerze z biedronki.

    Ot taka złośliwa konsekwencja przyjętej filozofii życiowej, że
    oszczędzamy na wszystkim ;-)

    Piotrek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1