  • Data: 2011-12-09 07:59:58
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-09 08:37, Andrzej Lawa wrote:
    > Bardziej bajer niż praktyczna potrzeba.

    Skup się. Pytałeś o różnice a nie o potrzeby ...

    > Przy współczesnych wielordzeniowych procesorach nie jest to wielka
    > przewaga. Zwłaszcza że nie każdy serwer oznacza gigantyczne obciążenie -
    > w bardzo wielu przypadkach nawet stary pentium by się poważnie "nudził".

    A ten znowu swoje ...
    Pytałeś o różnice. Siadaj, pała

    > Zdaje się nie było mowy o "serwerze w wysoką redundancją bez zwracania
    > uwagi na koszta" tylko o "serwerze".

    No i znowu jesteś w błędzie. Pytałeś na różnice w budowie komputera do
    pracy ciągłej. Nigdzie nie było mowy o kosztach.

    > Obudź się! Współczesne SATA z reguły mogą być podłączane "na gorąco".

    Ale ja pisałem o profesjonalnych zastosowaniach, a nie o zabawach
    przedszkolaków.

    > A po ki *.*uj potrzebujesz hot-plug karty i jakiej?

    j.w.

    > Serwerem zdalnie zarządza się przez chodzący na nim system. [...]

    Najogólniej mówiąc piszesz głupoty.

    Piotrek