  • Data: 2007-05-22 21:20:37
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Dlaczego "na pewno"? Wiesz coś o czym ja nie wiem?

    czytałem o ym ze organy scigania wyciagały od allegro jakiesstare aukcje,
    wiec domyslam sie ze gdzies jednak tresci tych aukcji przechowuja.

    > Allegro nie udostępni osobie prywatnej żadnej archiwalnej aukcji.
    > Tylko organom ścigania na ich żądanie

    to byłoby przykre biorac pod uwage to, ze byłem strona w tej aukcji.
    Niemniej to wlasciwie zakonczyłoby sprawe.

    > O, to widzę, że masz spory problem skoro nawet nie jesteś pewien co
    > konkretnie licytowałeś :)

    e tam, czepiasz sie. wiem co licytowałem i na 99% jestem pewien ze niczego
    takiego w tresci aukcji nie było. Ale wolałbym miec pewnosc i tresc aukcji
    w reku.

    > Logiczne myślenie się kłania. Kupiłeś coś, używasz i nagle po roku
    > stwierdzasz, że coś się nie zgadza? Jaki sąd da Ci wiarę? Wystawiłeś
    > komentarz pozytywny sprzedawcy? Jeśli tak to widocznie wszystko było w
    > porządku

    kurcze, to naprawde tak trudno uwierzyc, ze nie jestem w stanie rozpoznac
    karty oryginalnej od zmodowanej?

    > Nawet, jeżeli sprzedawca zagrał nieczysto to jak to udowodnisz? Jeśli
    > przechowuje fotki do aukcji na jakimś zewnętrznym serwerze to mógł je
    > usunąć po zakończeniu aukcji i nie będziesz w stanie posłużyć się tymi
    > fotkami w celu udowodnienia swoich racji. Poza tym sprzedawca zawsze
    > może stwierdzić, że sprzedał to co było opisane na aukcji a TY
    > próbujesz go naciągnąć. Moim zdaniem, powtarzam to po raz kolejny, to
    > przegrana sprawa i stracony czas. O kosztach nie wspominam. No, ale
    > jak się nudzisz to wal do sądu założyć sprawę

    tak jak pisałem - duzo zalezałoby od tego co byłoby w stanie udostepnic mi
    allegro.
    *Gdyby* byly zdjecia i *gdyby* z tych zdjec wynikało ze to jednak SE a w
    opisie byłoby ze PRO to, jak rozumiem, kwestia udowodnienia nie byłaby az
    tak trudna?

    > Nie zapomnij się pochwalić jak to się skończy. Ciekaw jestem :)

    Ok, pierwsza informacja jaka przekaze to odpowiedz allegro na prosbe o
    udostepnienie tresci aukcji.

    "Demokracja prowadzi do dyktatury"
    Platon