  • Data: 2007-05-22 21:49:34
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik napisał(a):

    > kurcze, to naprawde tak trudno uwierzyc, ze nie jestem w stanie rozpoznac
    > karty oryginalnej od zmodowanej?

    Programy diagnostyczne potrafią. Wystarczy z nich skorzystać, bo rozumiem,
    że nie piszesz o *fizycznej* i widocznej *gołym okiem* przeróbce sprzętu?

    > tak jak pisałem - duzo zalezałoby od tego co byłoby w stanie udostepnic mi
    > allegro.

    Jedyny sposób by się o tym przekonać co Allegro może *sądowi* udostępnić to
    założyć sprawę

    > *Gdyby* byly zdjecia i *gdyby* z tych zdjec wynikało ze to jednak SE a w
    > opisie byłoby ze PRO to, jak rozumiem, kwestia udowodnienia nie byłaby az
    > tak trudna?

    Byłaby prostsza do udowodnienia pod warunkiem, że zdjęcia przedmiotu
    wyraźnie pokazują jego numer seryjny lub inną cechę, która dobitnie
    świadczy o tym, że karta, którą posiadasz jest tą samą kartą, którą kupiłeś
    rok temu

    > Ok, pierwsza informacja jaka przekaze to odpowiedz allegro na prosbe o
    > udostepnienie tresci aukcji.

    Typuję, że będzie to standardowy szablon:

    "bardzo przepraszamy, ale archiwalne aukcje udostępniamy wyłącznie organom
    ścigania na ich pisemne żądanie itd"

    Próbowałeś odszukać aukcję przez http://www.allegro.archiver.pl/ lub
    http://archi.inos.int.pl/ ?

    ICQ: 79050392 m...@g...com