  • Data: 2007-05-22 20:43:02
    Temat: Re: Towar niezgodny z umową
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik napisał(a):

    > jestes pewien ze tresci nie przechowuja na swoich serwerach? Na pewno tak.

    Dlaczego "na pewno"? Wiesz coś o czym ja nie wiem?

    > Napisałem do nich z prosba o udostepnienie.

    Allegro nie udostępni osobie prywatnej żadnej archiwalnej aukcji. Tylko
    organom ścigania na ich żądanie

    > nie chciałbym mu truc tyłka, jezeli okaze sie ze w tresci aukcji jednak o
    > tym napisał, a ja tego nie zauwazyłem.

    O, to widzę, że masz spory problem skoro nawet nie jesteś pewien co
    konkretnie licytowałeś :)

    > Napisałes o marnych szansach, ale nie napisałes, dlaczego te szanse sa
    > marne.

    Logiczne myślenie się kłania. Kupiłeś coś, używasz i nagle po roku
    stwierdzasz, że coś się nie zgadza? Jaki sąd da Ci wiarę? Wystawiłeś
    komentarz pozytywny sprzedawcy? Jeśli tak to widocznie wszystko było w
    porządku

    Nawet, jeżeli sprzedawca zagrał nieczysto to jak to udowodnisz? Jeśli
    przechowuje fotki do aukcji na jakimś zewnętrznym serwerze to mógł je
    usunąć po zakończeniu aukcji i nie będziesz w stanie posłużyć się tymi
    fotkami w celu udowodnienia swoich racji. Poza tym sprzedawca zawsze może
    stwierdzić, że sprzedał to co było opisane na aukcji a TY próbujesz go
    naciągnąć. Moim zdaniem, powtarzam to po raz kolejny, to przegrana sprawa i
    stracony czas. O kosztach nie wspominam. No, ale jak się nudzisz to wal do
    sądu założyć sprawę

    Nie zapomnij się pochwalić jak to się skończy. Ciekaw jestem :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098