  • Data: 2010-08-24 13:01:45
    Temat: Re: Tesciowa, synowa, wnuczki i mieszkanie.
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-24 14:34, Andrzej Lawa pisze:

    > Mógł nie przygarniać. Prawo własności dawało prawo do cudzego życia w
    > epoce niewolnictwa. Tęskno ci?
    Nooo..jak czytam takie teksty to się zastanawiam:P

    > Postaw się w sytuacji wynajmującego/przygarniętego - nagle właścicielowi
    > odbija i żąda wyprowadzki w 5 minut. Z dwojgiem dzieci.

    Nie czytałeś początku. Nie odbija i nie wyprowadzki tylko przeprowadzki
    do osobnego mieszkania, które najwyraźniej (tak odczytałem pierwszy
    post) dostanie w prezencie. Zaiste, ciężka krzywda tą synową spotyka.

    Uogólniając powinno być jasno powiedziane, x miesięczne (zależnie od
    rodzaju umowy) wypowiedzenie i koniec. I w zasadzie nawet tak jest,
    tylko ze jest to nie do wyegzekwowania przy tak socjalnym podejściu do
    kwestii lokatorskich. I jeszcze powinien być zakaz umów o wynajem
    mieszkania zawieranych inaczej niż pisemnie. Żeby nie powiedzieć że
    notarialnie (wiem, przesada).

    > To, że ktoś wredny wykorzystuje przepisy nie oznacza, że same przepisy
    > są złe.

    Sorry, ale jeśli w przepisach są luki pozwalające je "wrednie"
    wykorzystywać, to one są złe. I nie mówię tu o wyrzucaniu na bruk matek
    z dziećmi, ale o bogatych cwaniaczkach w rodzaju jednego prawnika:),
    który od lat zamieszkuje czyjeś mieszkanie, nie płacąc za nie i
    wygrywając kolejne sprawy w sądach. Bo może. Było o nim nawet kilka razy
    w różnych Uwagach itp.

    --
    MZ