  • Data: 2010-08-24 12:05:00
    Temat: Re: Tesciowa, synowa, wnuczki i mieszkanie.
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-24 13:54, ąćęłńóśźż pisze:
    > No jasne.
    >
    > Teoretycznie możliwe jest rozwiązanie "synowa w pracy, a pod mieszkanie podjeżdża
    meblowóz".

    > Po południu wszystkie rzeczy są w nowym mieszkaniu i kwita.

    Nooo...prawie. Pomijając już kwestię ruszenia rzeczy synowej i
    ewentualny sąd, to nadal jest tam zameldowana. W tym momencie powinna
    się przemeldować, ale podaj sposób jak ją skutecznie zmusisz to
    dostaniesz Nobla.

    > Tym niemniej nie chodzi o zadrażnianie sytuacji.
    No to tak to się już całkiem nie da. Nawet w Erze:)

    > Synowa mieszkała u teściowej przez ostatnie 9 lat.
    >
    > Dostała największy pokój, dzieciaki średni, teściowa gnieździła się w małym i
    pomagała wychowywać wnuki.

    > Młodym jakoś nie przyszło wtedy do głowy odkładać / oszczczędzać na swoje czy brać
    kredyt, woleli na wakacje jeździć.

    Więc zdecydowanie rysuje się obraz synowej-pasożyta. Zupełnie nie wiem
    skąd skrupuły żeby nie zadrażniać sytuacji. Tyle że zadrażnić trzeba
    było wcześniej, ze 3 lata wcześniej to teraz byłoby po sprawie. Teściowa
    musi jakoś ją przekonać. Z zameldowanym lokatorem mieszkania nie
    sprzeda. Zwłaszcza że synowa będzie tam chciała siedzieć do śmierci bo
    jej pasuje. Szczerze mówiąc sytuacja niemal jak sprzed 4 lat z tego wątku

    http://www.grupy.egospodarka.pl/Kupno-mieszkania-z-l
    okatorem,t,294971,8.html

    --
    MZ