eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTermin rozpatrzenia reklamacji usługi telekomunikacyjnej › Re: Termin rozpatrzenia reklamacji usługi telekomunikacyjnej
  • Data: 2008-10-25 07:53:57
    Temat: Re: Termin rozpatrzenia reklamacji usługi telekomunikacyjnej
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz Pyra wrote:
    > Art. 106. 2. Ustawy Prawo Telekomunikacyjne mówi:
    > "Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w
    > terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja
    > została uwzględniona."
    >
    > Co oznacza tu "rozpatrzenie"?
    > Czy w ciągu 30 dni odpowiedź na reklamacje musi mi być dostarczona
    > listem poleconym, czy wystarczy sam fakt "rozpatrzenia" (a list z
    > odpowiedzią można mi wysłać np. później), czy może wystarczy sam fakt
    > wysłania listu poleconego w czasie 30 dni (a potem poczta może to np.
    > jeszcze 2 tygodnie dostarczać)?


    Praktyka mówi o wysłaniu odpowiedzi pisemniej najpóźniej w ostatnim dniu
    terminu 30-dniowego. No i oczywiście w przypadku gdy odbiorca twierdzi,
    że takiej odpowiedzi nie dostał, na operatorze lezy obowiązek wykazania,
    ze coś takiego zrobił.

    >
    > Czy wiecie może gdzie można znaleźć wiążącą interpretacje sprawy tego
    > typu (jakieś definicje w ustawie, wyrok sądu)?

    Z tego co wiem, to nie.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1