eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTermin rozpatrzenia reklamacji usługi telekomunikacyjnej › Termin rozpatrzenia reklamacji usługi telekomunikacyjnej
  • Data: 2008-10-25 07:25:32
    Temat: Termin rozpatrzenia reklamacji usługi telekomunikacyjnej
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Art. 106. 2. Ustawy Prawo Telekomunikacyjne mówi:
    "Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w
    terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja
    została uwzględniona."

    Co oznacza tu "rozpatrzenie"?
    Czy w ciągu 30 dni odpowiedź na reklamacje musi mi być dostarczona
    listem poleconym, czy wystarczy sam fakt "rozpatrzenia" (a list z
    odpowiedzią można mi wysłać np. później), czy może wystarczy sam fakt
    wysłania listu poleconego w czasie 30 dni (a potem poczta może to np.
    jeszcze 2 tygodnie dostarczać)?

    Czy wiecie może gdzie można znaleźć wiążącą interpretacje sprawy tego
    typu (jakieś definicje w ustawie, wyrok sądu)?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1