    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tele 2 chce 100 zł
    Date: Thu, 20 Sep 2007 23:52:05 +0200

    Użytkownik "Tiber" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fcuos4$bof$1@news.onet.pl...
    > In news:fcunij$m0r$1@nemesis.news.tpi.pl,
    > boukun <b...@n...pl> typed:

    > Tak sami z siebie jak cię już mieli jako klienta? Dziiiiwne, ale niech
    > ci będzie.

    Co dziwne? Wcześniej podpisałem preselekcję i jakąś tam standardową umowę,
    po wcześniejszych nagabywaniach przez telefon. Później znów dzwonili z
    nagabywaniem o darmowe soboty z zastrzeżeniem, że jak się wycofam, to
    kosztuje 100 zł. i że od następnego dnia (sobota) obowiazuje, a pisemna
    umowę podeślą później. Podesłanej później zmiany umowy nie przyjąłem i
    wystąpiłem do TP o przywrócenie preselekcji.

> [...]
    > gdzie telefonicznie TELE2 sprzedaje swoje usługi.

    > Dobra, cofam co powidziałem wcześniej (a przynajmniej część tego), bo z
    > przypadkami sprzedawania rekonfiguracji abonamentu nie miałem do
    > czynienia. Jest sekcja marketerów, którzy dzwonią do aktualnych klientów
    > TELE2, może rzeczywiście jest tak jak mówisz, mogę nie wiedzieć.

    > Chodzi mi o to, że jak schowasz głowę w piasek to problem nie zniknie.
    > To nie jest odmówienie przyjęcia mandatu od policjanta. Umowę już
    > podpisałeś wcześniej. Pytanie: czy ta umowa wcześniejsza, przed
    > zaoferowaniem abonementu darmowe soboty to jaka była?

    Chyba standardowa.

    > Dziabnąłeś się pisząc "rozdzielczość" zamiast "rozdzielność" :)

    > W umowie jest zapis, że jeżeli nie będziesz płacił to przyjdzie
    > windykator i zapłacisz chyba +20 procent wysokości windykowanej kwoty.

    Rachunki za rozmowy przez tele 2 wszystkie zapłaciłem, tylko te 100 zł za
    późniejszą zmienę telefoniczną umowy olałem, bo uważam, że sie wycofałem, a
    oni sa oszustami i naciagaczami.

    boukun