  • Data: 2012-04-21 15:09:30
    Temat: Re: TV n, złodzieje?
    Od: "Andy Niwinski" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek" <n...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    news:jmtt82$m94$1@news.task.gda.pl...
    > Przegapiłem termin wypowiedzenia - to fakt.
    > Nie dostałem NIC do przeczytania przy wymianie zepsutego dekodera na inny
    > więc jak miałem się dowiedzieć, że wymiana przedłuża okres umowy o kolejny
    > rok??
    > Jacek

    Bo jeśli o to chodzi, to wymiana ZEPSUTEGO dekodera nie przedłuża umowy.
    Chyba, że dałeś sobie wcisnąć "wyższy" model. Np. miałeś normalny, a dali Ci
    turbo. Ale w tym wypadku musiał byś coś podpisać, na gębę nie dostałbyś
    "lepszego" dekodera. Ja wymieniałem uszkodzony dekoder 2 tygodnie przed
    końcem umowy i nic mi nie przedłużono.