eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTUI - odwołana wycieczka, co robic? › Re: TUI - odwołana wycieczka, co robic?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 30 May 2012 08:59:04 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.24) Gecko/20100228
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TUI - odwołana wycieczka, co robic?
    References: <2...@3...googlegroups.com>
    <jpq01s$2be$1@inews.gazeta.pl> <Pine.WNT.4.64.1205261030210.3432@quad>
    <jpq9ja$8bv$1@inews.gazeta.pl> <Pine.WNT.4.64.1205262230460.2540@quad>
    <jpsvq5$85c$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1205291555500.2896@quad>
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1205291555500.2896@quad>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 47
    Message-ID: <4fc5c537$0$1300$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.17.174.162
    X-Trace: 1338361143 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1300 83.17.174.162:44196
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:704375
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-05-29 16:04, Gotfryd Smolik news pisze:
    > On Sun, 27 May 2012, John Kołalsky wrote:
    >
    >>
    >> Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
    >>
    >>> ...
    >>>> - uniemożliwiono im to, choć pierwotnie nic nie stało na przeszkodzie.
    >>>
    >>> Problemem nie jest nawet uniemożliwienie, ale domaganie się przez
    >>> organizatora wykorzystanie wyjazdu przez tych, którym nie odmówiono.
    >>>
    >>> Nie widzę możliwosci obrony przed zarzutami przewoznika.
    >>> Do wyboru:
    >>> - odmówilismy zawarcia takiej umowy, bo nie ma w ofercie, własnie
    >>> dlatego że nie przyjmujemy odpowiedzialnosci za wycieczki zespołowe
    >>
    >> A było, że odmówili ?
    >
    > Czytasz:
    > +++
    > Nadanie nam dwóch różnych numerów rezerwacji wynika wyłącznie
    > z Państwa wewnętrznych procedur i klient nie ma na to żadnego wpływu.
    > ---
    >
    > Czyli było.
    > Skoro procedura nie przewiduje, to NIE MA W OFERCIE.
    > Skoro klient się żali, że nie mógł przeskoczyć procedury, to
    > znaczy, że tę przeszkodę widzi - odmowa nie musi być tekstem
    > "ja panu odmawiam", stalowa krata w poprzek daje ten sam efekt
    > (i program "nie da się wyklikać" też).

    Może być to też związane ze sposobem rozliczeń. Niektórzy turoperatorzy
    promują tych, którzy mają dużo rezerwacji (rezerwacja =/= osoba). Więc
    jeśli tak byłoby w przypadku TUI (nie wiem, nie interesowałem się tym aż
    tak dogłębnie), to jeśli przedstawiciel będzie nieuczciwy zrobi nam 2
    rezerwacje zamiast jednej. Jest jednak jeszcze inna forma. Taki
    przedstawiciel czasem ma możliwość umieścić w uwagach umowy, iż
    rezerwacje są ze sobą powiązane. Dlatego czasami warto poszukać
    przedstawiciela takiego, który nas o tym wszystkim poinformuje i dla nas
    będzie się starał takie szczególiki nanieść na umowę.


    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl
    http://kaczanowska.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1