eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTUI - odwołana wycieczka, co robic?Re: TUI - odwołana wycieczka, co robic?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 25 May 2012 23:52:58 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: TUI - odwołana wycieczka, co robic?
    In-Reply-To: <0...@s...googlegroups.com>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1205252341420.4040@quad>
    References: <0...@s...googlegroups.com>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 53
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1337983418 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1303 83.15.167.123:62181
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:704185
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 25 May 2012, Gosha G. wrote:

    > Nasza rezerwacja (tj wylot z Poznania nadal obowiązuje) ale możemy
    > wakacje spędzić wyłącznie sami, bo TUI nie ma dla nas, tj dla naszej
    > piątki oferty zastępczej (jestem w trakcie rozmów z TUI, ale czarno to
    > widzę).
    [...]
    > Czy biuro podróży TUI naprawdę pozostaje na wygranej pozycji?

    IMVHO, jesli dobrze rozumiem, problem sprowadza się do tego,
    że chcieliscie zawrzeć "wspólna" umowę, na wycieczkę grupy,
    zas zawarlisci (i biuro twardo z tego korzysta) umowy oddzielne.

    Zawsze dobrze się gadza po fakcie i z pozycji osoby której to
    nie dotyczy, ale tak mi wychodzi - jakby biuro potwierdziło, że
    jedziecie na *wspólna* wycieczkę, byłoby o co się szarpać.
    A tak... może porównanie takie sobie, ale dajmu na to, idę
    do sklepu i mówię, że mnie wyrolowali i sobie życzę odszkodowania
    albo co najmniej zwrotu towaru.
    Rakiety tenisowej dla przykładu, bo u nich kupiłem.
    A sprzedawca na to "a czemu"?
    No to ja mu "a temu, bo przyjaciel też u was kupił i mielismy
    razem grać, ale się zepsuła a wy mu zwróciliscie pieniadze
    bo takich na stanie już nie ma, a chcemy mieć takie same".

    Przejdzie?
    IMVHO - nie ma szans, w odróżnieniu od przypadku, kiedy
    zakupem byłby "zestaw dwu rakiet.
    "Zestaw nam się zepsuł, prosimy o wymianę".
    Ale tylko wtedy, jesli to był "zestaw" własnie.

    Dobrze mi wychodzi?

    > Dlaczego okazuje się, że firma, która ma ułatwić nam relaks i załatwić
    > za nas wszystkie formalności, zgarniając za to niemałą sumkę teraz
    > wypina się i właściwie pyta w czym jest problem?

    Oni Was traktuja tak jak obce względem siebie osoby, uważajac
    że z ich umowy nic innego nie wynika.
    Prawdę mówiac, podejrzewam, że nie wynika.

    > Czy ktoś z Was ma może jakieś doświadczenia w walce z nieuczciwym
    > biurem podróży?

    Ja nie.

    > Wszystkie wskazówki i sugestie mile widziane.

    To było cos w tym stylu, w rodzaju "jak nie wtopić z argumentacja".
    A przynajmniej miec swiadomosc gdzie leży problem w razie pomysłu
    "to ja pójdę do sadu".

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1