eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTUI - odwołana wycieczka, co robic? › Re: TUI - odwołana wycieczka, co robic?
  • Data: 2012-05-26 09:00:21
    Temat: Re: TUI - odwołana wycieczka, co robic?
    Od: Małgorzata Gapińska <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 25 Maj, 23:52, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    > On Fri, 25 May 2012, Gosha G. wrote:
    > > Nasza rezerwacja (tj wylot z Poznania nadal obowiązuje) ale możemy
    > > wakacje spędzić wyłącznie sami, bo TUI nie ma dla nas, tj dla naszej
    > > piątki oferty zastępczej (jestem w trakcie rozmów z TUI, ale czarno to
    > > widzę).
    > [...]
    > > Czy biuro podróży TUI naprawdę pozostaje na wygranej pozycji?
    >
    > IMVHO, jesli dobrze rozumiem, problem sprowadza się do tego,
    > że chcieliscie zawrzeć "wspólna" umowę, na wycieczkę grupy,
    > zas zawarlisci (i biuro twardo z tego korzysta) umowy oddzielne.
    >
    >   Zawsze dobrze się gadza po fakcie i z pozycji osoby której to
    > nie dotyczy, ale tak mi wychodzi - jakby biuro potwierdziło, że
    > jedziecie na *wspólna* wycieczkę, byłoby o co się szarpać.
    >   A tak... może porównanie takie sobie, ale dajmu na to, idę
    > do sklepu i mówię, że mnie wyrolowali i sobie życzę odszkodowania
    > albo co najmniej zwrotu towaru.
    >   Rakiety tenisowej dla przykładu, bo u nich kupiłem.
    >   A sprzedawca na to "a czemu"?
    >   No to ja mu "a temu, bo przyjaciel też u was kupił i mielismy
    > razem grać, ale się zepsuła a wy mu zwróciliscie pieniadze
    > bo takich na stanie już nie ma, a chcemy mieć takie same".
    >
    >   Przejdzie?
    >   IMVHO - nie ma szans, w odróżnieniu od przypadku, kiedy
    > zakupem byłby "zestaw dwu rakiet.
    > "Zestaw nam się zepsuł, prosimy o wymianę".
    >   Ale tylko wtedy, jesli to był "zestaw" własnie.
    >
    >   Dobrze mi wychodzi?
    >
    > > Dlaczego okazuje się, że firma, która ma ułatwić nam relaks i załatwić
    > > za nas wszystkie formalności, zgarniając za to niemałą sumkę teraz
    > > wypina się i właściwie pyta w czym jest problem?
    >
    >   Oni Was traktuja tak jak obce względem siebie osoby, uważajac
    > że z ich umowy nic innego nie wynika.
    >   Prawdę mówiac, podejrzewam, że nie wynika.
    >
    > > Czy ktoś z Was ma może jakieś doświadczenia w walce z nieuczciwym
    > > biurem podróży?
    >
    >   Ja nie.
    >
    > > Wszystkie wskazówki i sugestie mile widziane.
    >
    >   To było cos w tym stylu, w rodzaju "jak nie wtopić z argumentacja".
    >   A przynajmniej miec swiadomosc gdzie leży problem w razie pomysłu
    > "to ja pójdę do sadu".
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Wycieczke zamowiła dla naszej piątki znajoma, któa podała wszystkie
    dane, to TUI zorganizowało to w ten sposób, że są dwie różne umowy,
    nie mieliśmy na to żadnego wpływu. Podejrzewam, że zrobili to dlatego,
    że są dwa różne porty wylotu - Poznań i KAtowice. TUI pieniądze chce
    oddać wylącznie znajomym z Katowic, wg TUI w naszej (wylot z Poznania)
    rezerwacji nie ma żadnych problemów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1