  • Data: 2012-05-26 10:29:57
    Temat: Re: TUI - odwołana wycieczka, co robic?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 May 2012, Małgorzata Gapińska wrote:

    > Wycieczke zamowiła dla naszej piątki znajoma, któa podała wszystkie
    > dane, to TUI zorganizowało to w ten sposób, że są dwie różne umowy,
    > nie mieliśmy na to żadnego wpływu.

    Przecież musieliscie te umowy podpisać.
    W tym momencie mieliscie wpływ: "albo piszecie, ze jedziemy
    w piatke razem, albo się jeszcze zastanowimy czy kupic u was".
    Nie da się ukryć, że z kolei to jedyne co mogliscie zrobić.
    Z góry cos zastrzegę: "nie ma nic za darmo".
    Nie wiem czy Was przekonali metoda "niedasie", czy "ale tylko
    osobno jest promocja" czy czyms innym, ale raczej przekonali,
    bo pisałabys że masz w umowie iż macie leciec razem i z TEGO
    się nie wywiazuja.

    Popatrz na to tak: "zgodziliscie się na zmianę uzgodnień,
    polegajaca na tym, że wasze zamówienia traktuje się jako odrębne".
    Tak (zgodziliscie się) czy nie (jak nie, to znaczy że w umowie
    masz zapis "wszyscy albo nikt")?
    I okazało się że akurat takie potraktowanie jest dla organizatora
    wygodne (z nieznanych nam powodów) - więc postanowił z tego
    skorzystać.

    pzdr, Gotfryd