    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TIR na osiedlu
    Date: Sat, 31 Jul 2004 17:25:46 +0200

    > Nie masz szans. Masz zbyt mały poziom IQ i bardzo szybko doprowadziłbym
    > Ciebie do popełnienia błędów, za które wpakowałbym ciebie za kraty.

    akurat IQ wyzsze od przecietnego.

    nie ma szans

    toż to już jest prawie groźba
    > karalna. Czy sądzisz, że jest to zgodne z prawem ?

    no co niby bylo grozba karalna?

    > Nawet sobie nie zdajesz sprawy jak można takich jak Ty zapędzić w "kozi
    > róg".

    zycze szczescia

    > Choćby zwykła dyskusja z sądem i stwierdzenie, że jak gość płaci 55000
    > rocznie to będzie sobie stawał gdzie chce, czym stwierdzi, że ma w du...
    > postanowienie sądu.
    > Żaden sąd nie pozwoli sobie na takie dysputy.

    nikt zdrowy na umysle nie powie tak sedziemu.

    > Zacznij myśleć logicznie i wyciągać wnioski, bo póki co to Ci tego
    brakuje.
    > To, że sąsiedzi nie pójdą na taki układ nie oznacz, że sąsiedzi chcą, aby
    > ten natrętny kierownik ciężarówki tam parkował.

    nie oznacza tez ze nie zyczą sobie tego

    > Może to być decja spowodowana strachem przed tym do czego może się posunąć
    > właściciel ciężarówki np. podpalenie domu,

    no tym sie popisales. On tam tez mieszka zauważ

    >zniszczenie samochodu, pobiciem

    poki co To Pan takie metody proponuje.

    > Tak więc fakt stwierdzenia przez Magdę, że będzie problem, aby ktokolwiek
    > postawił tam auto wcale nie jest jednoznaczny z tym, że sąsiadom jest to
    > obojętne.
    >
    > Dla przykładu dodam, że w sprawie mojego sąsiada-alkoholika, z powodu
    > którego co drugi dzień były rozruby i burdy podpisało się na wniosku o
    > eksmisję tylko połowa sąsiadów, choć przeszkadzało to wszystkim. Po prostu
    > bali się, że będą mieli z tego powodu kłopoty, a zwłaszcza chodzenie po
    > sądach, które powoduje, że ludzie muszą brać dni wolne od pracy, a i sama
    > obecność w sądzie ich stresuje.

    jak juz mowilem ten przyklad jest totalnie inny niz ten o ktorym Magda mowi.
    Tu nie ma zadnych libacji, tylko zasrane kilka minut na odpalenie samochodu.

    Ludzie! O co Wam chodzi?
    To sa minusy mieszkania w miastach, zawsze mozna na wies wyjechac.

    > I co z tego ?
    > Tzn. doniósł co ? Że sąsiad kupę zrobił o godzinie 8:00 rano, a powinien o
    > 9:00 ?
    > Jesteś śmieszny.

    niezupelnie,
    ale o takich metodach opowiadac publicznie nie bede

    Z resztą widać z twoich wypowiedzi, że jesteś jeszcze
    > bardzo młodym człowiekiem, który ma pstro w głowie.
    > Uważasz, że jeden sąsiad może donosić na wszystkich mieszkańców osiedla i
    > będzie to skuteczne, ale jak całe osiedle donosi na tego sąsiada, bo
    zakłóca
    > spokój to już to nie będzie skuteczne ?

    Uwazam ze osoba ktora wynajmuje mieskzanie nie ma prawa ustalac nowych
    zasad.
    Zeby to byl naprawde jakis problem , a to kwestia kilku minut.

    P.

    --