  • Data: 2004-07-31 19:19:11
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie polecam, tresci rozmow nikt nie udowodni, a w bilingu beda.

    No akurat tu muszę ci przyznać rację i stwierdzić jeszcze, że na wniosek
    prokuratora i sądu udostępniane nawet są rozmowy, ponieważ istnieje ponoć
    obowiązek archiwizowania przez jakiś określony czas wszystkich rozmów
    telefonicznych.

    > A si\ąsiad pozniej radyjko w samochodzie o 3 wlączy :-)

    Ale przynajmniej będzie niewyspany. Szkoda będzie jak gdzieś w drodze się
    zabije :)

    Albo zadziała na kierowcę ciężarówki.

    --
    Jacek "Plumpi"