  • Data: 2004-07-31 15:39:03
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "BartekB" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "studio7" napisał
    > co zrobić z 24-ro tonowcem parkującym na tyłach mojego domu,
    > na osiedlu domków jednorodzinnych. [..]
    > o 3 nad ranem rozpala tego potwora a ja zrywam sie i patrzę
    > w którym miejscu wali się na mnie sufit,

    A moze wystarczy zdobyc jego numer telefonu i dzwonic do niego co pol
    godziny (w czasie, gdy prawdopodobnie odpoczywa/spi) z pytaniem:
    - Czy dzis Pan tez bedzie odpalal swoja ciezarowke, bo nie wiem, czy
    klasc sie spac, czy jeszcze troche poczekac, az Pan odpali, powarczy i
    odjedzie? ;)
    Jesli chodzi o koszta, to mozna sie umowic z sasiadami co do por
    dzwonienia - kazdy po jednym telefonie :)
    Jesli powylacza telefony to podejsc do domku, jesli mieszka obok i
    dzwonic do drzwi :)
    Poza tym, jesli o 3:00 wyjezdza do pracy, to pewnie ok. 2:30 musi wstac.
    Zakladajac ze potrzebuje min. te 6h snu, kladzie sie spac ok. 20:00.
    Cisza nocna zaczyna sie o 22:00, wiec spokojnie mozna urzadzic nieco
    dyskoteki miedzy 20-22 ;)
    Skoro po dobroci nie podzialalo (a mam nadzieje, ze bylo probowane) to
    moze w ten sposob ow czlowiek zrozumie, co to znaczy "uciazliwy sasiad"
    i jak to jest byc co noc wyrywanym ze snu i nie moc sie porzadnie
    wyspac... A wszelkie te metody "nacisku" sa jak najbardziej, w
    przeciwienstwie do jego postepowania, zgodne prawem :)
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."