  • Data: 2004-07-31 18:07:11
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > A skąd wiesz, że ten gość jest zdrów na umyśle. Przecież jakby był zdrów
    > wystarczyłaby jedna uwaga, że przeszkadza ludziom śpiącym w nocy i szybko
    by
    > zrozumiał. Niestety do niego nie docierają, żadne argumenty i póki co jego
    > zachowanie świadczy o tym, że jednak coś ma nie tak "pod sufitem".

    nie wiemy jak to sie zaczelo, jezeli odrazu wezwaniem SM
    mandatami itp. tez bym sie smial z nich i dalej parkowal.

    > Znów cytat Magdy: "... kierowali przeciw niemu juz wiele wniosków do sądu
    > grodzkiego ze względu na skargi innych mieszkańców".

    odciales poczatek, straz meijska i policja, wystarczy zeby jedna osoba co
    tydzien skladala skarge wowczas
    Tamci beda musieli interweniowac.

    > Przy tak wysokim IQ jak twierdzisz powinno to być łatwe do zrozumienia :)

    inna interpretacja :-)

    > Nie wiem czy masz problemy z pamięcią, czy też problemy z czytaniem lub
    > zrozumieniem "słowa pisanego".
    > Zatem przytoczę fragment napisany przez Magdę "na osiedlu domków
    > jednorodzinnych".
    > Jeżeli jesteś łaskaw zauważyć nie oznacza to, że upierdliwy sąsiad mieszka
    > razem z Magdą w jednym domu - no chyba, że jest jej mężem - w co wątpię :)

    a lookne na zrodlo czekaj :-)...

    no faktycznie.
    a niech sptryknie zdjecie, wrzuci na grupe i bedzie wszystko jasne..
    bo moze to nie przed jej a przed swoim stoi a ja
    drazni kazdy dzwiek i...

    > Gdzie i w którym miejscu zaproponowałem takie metody KŁAMCO ?

    po pierwsze szminka , to niszczy szybe

    po drugie:
    > Pisałem, że sam gębę obiłem, ale w żadnym wypadku nikomu tego nie
    > proponowałem,

    pisales to w taki sposob jakby bylo to rozwiazanie jej problemu.

    > A skąd wiesz ile to trwa ? Jesteś prześcieradłem Magdy ? Czy co ?

    Halo TIRowiec tch niech sie wypowie. Ie czasu trwa odpalenie TIRa, latem i
    zima (chcialbym zaznaczyc ze mamy lato)
    I czy Pali na tyle malo by sobie pozwolic na 30 minutowe ogrzewanie kabiny?

    > Z resztą sam jestem kierowcą i jeżdżę samochodem to wiem ile mi to
    zajmuje.
    > Widać, że jeszcze nigdy nie posiadałeś samochodu, dlatego nie wiesz ile
    trwa
    > jego przygotowanie do jazdy.

    mamy lato. Pani Magda latem pisze. Ogrzewanie kabiny , skrobanie szyby i
    grzanie zamkow odpada.

    > Nie wspomnę, że wiele aut ciężarowych posiada zdalny rozruch, dzięki czemu
    > gość może jeszcze się wylegiwać pod kołderką, a auto już się rozgrzewa.

    no jasne, zwlaszcza ze na zewnatrz 30 stopni :).
    Teraz mamy lato, Pani MAgda pisze latem, wiec skoro jej latem to przeszkadza
    ograniczmy sie tylko do tego.

    > Zgoda minusy mieszkania w mieście. Tyle, że nie jest to powodem, aby mi
    ktoś
    > srał na wycieraczkę - sam stwierdziłeś, że obiłbyś ryja.

    zgadza sie

    > Podobnie nie jest to powodem, aby ktoś parkował ciężarówką tam, gdzie mu
    nie
    > wolno, i do tego pod czyimiś oknami.

    Pani Magdo prosze zdjecie wrzucic na grupe.
    Bedzie wszystko jasne. Nie wyobrazam sobie
    zakladajac ze == to ulica X to domki
    ===X1==X2===X3==X==X
    by facet mieskzajac w X1 parkowal samochod pod X2 :-)

    > Dochodzę do wniosku, że naoglądałeś się filmów w stylu "MadMax"

    nie ogladalem i nie lubie tego typu filmow

    > A czy młodzieńcze wiesz o tym, że jeżeli natężenie dźwięku w przyległych
    > budynkach przekracza dopuszczalny poziom, muszą być postawione bariery
    > dźwiękochłonne ?

    wiem i znajduja sie przy obwodnicach

    > Na zakończenie jeszcze dodam, iż mam nadzieję, że właśnie ta nasza
    dyskusja
    > spowoduje twoją zmianę postawy egocentrycznej, której to dałeś dowód.

    absolutnie nie

    P.

    --